Вакантна посада посадової особи місцевого самоврядування 09.09.22 р.

Загальні умови на вакантну посаду посадової особи місцевого самоврядування
Головний спеціаліст служби у справах дітей Арцизької міської ради
Посадові обов’язки:
1. Веде облік дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які направлені в дитячі заклади на повне державне забезпечення та облік потенційних прийомних батьків, батьків – вихователів.
2. Роз’яснює особам, які виявили бажання взяти на виховання та утримання дитину, умови створення прийомної сім'ї, права та їх обов’язки, що виникають внаслідок створення прийомної сім'ї.
3. Надає кандидатам в прийомні батьки інформацію про дітей, стосовно яких виникли підстави для влаштування в прийомну сім'ю і видає їм направлення на відвідування та знайомство з дитиною за місцем її перебування.
4. Здійснює контроль за дотриманням прав дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які утримуються та виховуються в прийомних сім'ях
5. Відповідає за ведення електронного банку даних дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
6. Вживає заходи щодо захисту особистих, житлових та майнових прав дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
7. Приймає участь в судових засіданнях, якщо розглядається справа стосовно дитини, або з питань, які зачіпають інтереси дитини.
8. За запитом суду готує висновок про поновлення батьківських прав, повернення батькам відібраних дітей.
9. Готує вмотивований висновок на запит суду про визначення місця проживання дитини після розлучення батьків.
10. Проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу у межах своєї компетенції через засоби масової інформації.
11. Забезпечує провадження діяльності з усиновлення.
12. Виконанує обов’язки користувача в Єдиній інформаційно-аналітичній системі "Діти".
Умови оплати праці Посадовий оклад – 5200 грн., інші виплати відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».
Інформація про строковість призначення на посаду до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:
резюме довільної форми, або ж резюме встановленого зразка відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25 березня 2016 року № 246, або ж взагалі — надіслати заповнену особову картку встановленого зразка
Для довідок та подання документів на заміщення вакантної посади звертатися до відділу організаційної та кадрової роботи Арцизької міської ради за адресою: 68400, Одеська обл., м.Арциз, вул. Соборна,буд.46. тел. 3-41-72, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Термін подання документів: терміново
Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта
Наявність вищої освіти за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра, магістра за напрямом правознавство
2. Досвід роботи
без вимог до стажу
3. Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою