Як і де мешканцям Арцизької громади отримати витяг з Державного земельного кадастру?
Якщо вам необхідно отримати витяг з Державного земельного кадастру, зверніться до Арцизького Центру надання адміністративних послуг до держреєстратора.
Витяг з Державного земельного кадастру надається за заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру у паперовій формі заявником або уповноваженою ним особою особисто.
До заяви додається:
· документ, що посвідчує особу;
· документ, що підтверджує оплату послуг за надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку щодо сплати збору (внесення плати) - відомості про кадастровий номер земельної ділянки.
· Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою особою заявником)
Розмір плати за надання послуги – 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга, що становить 151,40 грн
Також за надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, що містить відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, додатково сплачується адміністративний збір за надання інформації з цього реєстру відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», за отримання інформації сплачується адміністративний збір за надання інформації з цього реєстру у розмірі 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 80 грн.
Прийом здійснюється з понеділка по пʼятницю за адресою: м. Арциз, вул. Свободи, 95А.
Телефон для довідок: +38(04845) 3-11-75.