Тимчасове користування місцем для розміщення тимчасових споруд на території населених пунктів Арцизької міської територіальної громади
Порядок погодження місця розміщення
1. Замовник, який має намір встановити ТС (МАФ), звертається до Арцизької міської ради із відповідною заявою у довільній формі про можливість (доцільність) розміщення ТС (МАФ).
2. До заяви додаються: графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані Замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості; реквізити Замовника (найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності.
3. Для визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам відповідний комплект документів направляється до відділу капітального будівництва, містобудування та архітектури Арцизької міської ради
4. Про відповідність намірів Замовника щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам Замовник повідомляється відділом капітального будівництва, містобудування та архітектури письмово протягом десяти робочих днів з дня отримання відповідного комплекту документів або Замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.
Порядок отримання паспорту прив’язки ТС
1. У разі підтвердження відповідності намірів щодо місця розташування ТС, Замовник для оформлення паспорта прив’язки звертається до відділу капітального будівництва, містобудування та архітектури Арцизької міської ради із заявою щодо оформлення паспорта прив’язки ТС, до якої додає: погоджену відповідно до п. 2.6. цього Положення схему розміщення ТС у відповідності до додатку 1 Порядку № 244; ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат у відповідності до додатку 1 Порядку № 244; технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані Замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж. Зазначені документи Замовником отримуються самостійно.
2. Паспорт прив'язки ТС надається відділом капітального будівництва, містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви. Час, витрачений на підготовку та подачу до відділу капітального будівництва, містобудування та архітектури схеми розміщення ТС, ескізів 9 фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), не входить в строк підготовки паспорта прив’язки ТС.
3. Паспорт прив’язки ТС оформлюється за формою та складом відповідно до Порядку № 244.
4. Паспорт прив’язки виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у Замовника, другий – у відділі капітального будівництва, містобудування та архітектури Арцизької міської ради.
5. Паспорт прив’язки видається на безоплатній основі та підписується головним архітектором.
6. Термін дії паспорту прив’язки ТС встановлюється виконавчим комітетом та не може перевищувати 5 років.
7. Продовження терміну дії паспорту прив’язки ТС здійснюється за заявою Замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки головного архітектора у паспорті прив’язки ТС.
8. Дія паспорта прив’язки призупиняється за таких умов: необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, з обов’язковим попередженням власника ТС за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС; необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, без попередження.
9. Підставами для відновлення дії паспорта прив’язки ТС є завершення планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт.
10. Дія паспорта прив’язки ТС анулюється за таких умов: недотримання вимог паспорта прив’язки при її встановленні; не встановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив’язки; надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 4.1. цього Положення, під час підготовки паспорта прив’язки ТС.
11. У разі коли Замовник має намір змінити естетичний вигляд ТС, він звертається до відділу капітального будівництва, містобудування та архітектури з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив’язки ТС у частині ескізів фасадів. Відділ капітального будівництва, містобудування та архітектури розглядає нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень головний архітектор візує нові ескізи фасадів ТС.