Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Арцизької міської ради

начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» - Франчук Галина Василівна

державний реєстратор бізнесу - БЕССАРАБ СНІЖАНА ІВАНІВНА

державний реєстратор майна - ТІСТОЛ ОЛЬГА ФЕДОРІВНА (с. Кам’янське)

державний реєстратор майна - МИХАЙЛОВА СНІЖАНА ІВАНІВНА (с. Задунаївка)

адміністратор - КИШЛАЛИ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА

адміністратор - ТОПОВА ІРИНА СЕРГІЇВНА

адміністратор - КОСТЕНКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА

адміністратор - СТОЯНОВА ЛІЛІЯ ІВАНІВНА

адміністратор - БРУСЕНСЬКА ІРИНА ПАВЛІВНА

адміністратор – ЛИСОГОРА ІРИНА ПЕТРІВНА

адміністратор – СТЕПАНЮК ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА

 +38(04845) 3-11-75

Електронна адреса - [email protected]

Ми в соціальній мережі Facebook:  https://www.facebook.com/groups/httpcnap.arciz.toolkit.in.ua

Офіційний сайт відділу: http://cnap.arciz.toolkit.in.ua/

Графік роботи:
ПН-ЧТ з 8:00 до 17:00
ПТ з 8:00 до 16:00
Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Графік роботи на віддалених робочих місцях адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Арцизької міської ради в  Виноградівському, Главанському, Деленському, Задунаївському, Кам’янському, Надеждівському, Новоіванівському, Прямобалківському, Холмському старостинських округах:

Понеділок: з 9:00 до 16:00
Середа:     з 9:00 до 16:00
П’ятниця:   з 9:00 до 16:00
Субота:     вихідний
Неділя:     вихідний.

 ПОСАДОВІ ІНСТРУКЦІЇ

РІШЕННЯ №192 "Про створення виконавчого органу Арцизької міської ради «Центр надання адміністративних послуг» та затвердження Положення, Регламенту і переліку адміністративних послуг

РІШЕННЯ №250-VIII Про внесення змін до рішення сесії Арцизької міської ради від 22 лютого 2021 року № 192 - VІІІ «Про створення виконавчого органу Арцизької міської ради «Центр надання адміністративних послуг» та затвердження Положення, Регламенту і переліку адміністративних послуг».