Вакантна посада посадової особи місцевого самоврядування

Головний спеціаліст-бухгалтер відділу соціального захисту населення Арцизької міської ради
Посадові обов’язки:
1. Здійснює прийом громадян з питань соціального захисту населення.
2. Проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямовану на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту.
3. Проведення опитувань, анкетування мешканців з метою визначення основних проблем та перспектив надання послуг із соціальної підтримки в громаді та виявлення сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
4. Готує:- обґрунтовані відповіді на звернення та скарги громадян з питань., що належать до його компетенції.
- статистичні звіти та надавати оперативну інформацію для підготовки звітів відділом до організацій вищого рівня.
5. Здійснює нарахування заробітних плат працівникам, контроль за витрачанням фонду оплати праці.
6. Складає та подає звіти до фонду соціального страхування, пенсійного фонду, Державної податкової інспекції та Державної служби статистики.
7. Проводить розрахунки іншої поточної дебіторської заборгованості, а саме з орендарями по розрахунках з орендної плати та відшкодування витрат на утримання об’єкта оренди та складає меморіальний ордер №4.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 5200 грн., інші виплати відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».
Інформація про строковість призначення на посаду до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:
резюме довільної форми, або ж резюме встановленого зразка відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25 березня 2016 року № 246, або ж взагалі — надіслати заповнену особову картку встановленого зразка
Для довідок та подання документів на заміщення вакантної посади звертатися до відділу організаційної та кадрової роботи Арцизької міської ради за адресою: 68400, Одеська обл., м.Арциз, вул. Соборна,буд.46. тел. 3-41-72, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Термін подання документів: терміново
Кваліфікаційні вимоги
1. Наявність вищої освіти за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра, магістра.
2. Досвід роботи на посадах бухгалтера не менше 1 року.
3. Вільне володіння державною мовою.