Вакантна посада посадової особи місцевого самоврядування

Загальні умови на вакантну посаду посадової особи місцевого самоврядування
Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Арцизької міської ради
1. Здійснення функцій адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Арцизької міської ради.
2. Забезпечення ефективного виконання покладених на адміністратора відділу завдань щодо реалізації державної політики, виконання загальнодержавних, галузевих і регіональних програм, виконання законів та інших нормативно-правових актів у сфері надання доступних і якісних адміністративних послуг.
3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
5. Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (в тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення),повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
6. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.
7. Ведення документообігу та забезпечення обліку звернень заявників.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 5400 грн., інші виплати відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».
Інформація про строковість призначення на посаду до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:
резюме довільної форми, або ж резюме встановленого зразка відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25 березня 2016 року № 246, або ж взагалі — надіслати заповнену особову картку встановленого зразка
Для довідок та подання документів на заміщення вакантної посади звертатися до відділу організаційної та кадрової роботи Арцизької міської ради за адресою: 68400, Одеська обл., м.Арциз, вул. Соборна,буд.46. тел. 3-41-72, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Термін подання документів: терміново
Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта
Наявність вищої освіти за ступенем не нижче ступеня бакалавра
2. Досвід роботи
стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 1 року
3. Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою