Присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна: як та де отримати?
Адреса – це елемент ідентифікації об'єкта за його місцем розташування на місцевості. Адреса необхідна для упорядкування інформації і ведення обліку стосовно об'єкта, та забезпечення можливості його знаходження.
Коли присвоєння адреси нерухомому майну стає необхідним:
1. Купівля/продаж нерухомості: При купівлі або продажу будинку, квартири чи будь-якого іншого нерухомого майна необхідно мати юридично визначену адресу для правильного оформлення документів.
2. Для укладання договору оренди та забезпечення зв'язку з орендарем.
3. Для отримання пошти, офіційних листів, рахунків тощо.
4. Для реєстрації права приватної власності або отримання деяких видів послуг (наприклад, комунальних).
Куди звертатися для присвоєння адреси об'єкта нерухомості?
Присвоєння адреси в межах території міста, села, селища або громади:
В такому випадку присвоєння адреси відбувається за погодженням виконавчого комітету ради. Це означає, що місцева рада відповідає за надання адреси для об'єктів, що розташовані на її території.
Які документи необхідні?
Надайте до відділу капітального будівництва, архітектури та містобудування Арцизької міської ради наступний перелік документів:
- заява власника (співвласників);
- документ, що підтверджує право власності на об'єкт нерухомого майна та земельну ділянку;
- копія договору про поділ спільного майна, договору про виділ у натурі частки або відповідного рішення суду, якщо об'єкт перебуває у спільній власності;
- документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, за винятком коли об'єкт нерухомого майна створений шляхом поділу, об'єднання або виділення без проведення будівельних робіт, які потребують дозвільних документів;
- технічний паспорт на новостворений об'єкт;
- генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) – у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва;
- копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт – у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва.
У разі зміни/коригування адреси для упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна до вищезазначеного переліку документів додатково подаються:
- копія документа, що підтверджую підставу для зміни/коригування,
- копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці.