Електронні петиції
Шановні жителі Арцизької громади!
Відповідно до ЗУ "Про звернення громадян" Ви можете звернутися з петиціями до Арцизької міської ради з питань, що належать до повноважень та компетенції міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб, з урахуванням положень ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законів.
Електронна петиція - особлива форма колективного звернення громадян до Арцизької міської ради, яке подається та розглядається відповідно до законодавства.
У Арцизькій громаді електронну петицію можна подати через інтернет-ресурс громади з використанням Єдиної системи місцевих петицій на платформі EDEM: https://petition.e-dem.ua/arcyz/
Реєстрація автора (ініціатора) електронної петиції відбувається за допомогою електронної системи банківської ідентифікації (далі – BankID) або кваліфікованих е-підписів (далі — КЕП).
В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, контактний телефон, а також адресу електронної пошти.
Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.
Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор) електронної петиції. Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) петиції, є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення.
Петиція розглядається в порядку, встановленому статті 231 Закону України “Про звернення громадян” за умови збору на її підтримку не менш як 300 підписів громадян протягом не більше ніж 30 днів з дня її оприлюднення.
Процедуру регулювання електронних петицій у Арцизькій міській територіальній громаді визначає Положення про порядок подання та розгляду електронної петиції до Арцизької міської ради