У Арцизькому ЦНАПі мешканці громади можуть оформити реєстрацію місця проживання
Якщо ви плануєте оформити прописку (реєстрація місця проживання), зверніться до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Реєстрація місця проживання здійснюється в день звернення особи з усіма необхідними документами.
Щоб оформити реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, необхідно при собі мати такі документи:
-
Паспорт особи, яка звертається за послугою, а також паспорт власника житла.
-
Документ, що підтверджує право власності на житло (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право на спадщину тощо).
-
Військовий квиток, якщо особа, яка реєструється, є військовозобов’язаною.
-
Витяг з РТГ за попередньою адресою реєстрації.
-
Квитанція про сплату адміністративного збору.
Для реєстрації місця проживання (прописка) дитини необхідно:
-
Документи, що посвідчують особи обох батьків (паспорти, ID-картки або електронні документи в Дії).
-
Свідоцтво про народження дитини або ID-картки для дітей віком від 14 років.
-
Квитанція про сплату адміністративного збору або державного мита.
-
Згода іпотекотримача або довірчого власника, якщо житло перебуває в іпотеці або довірчій власності.
-
Нотаріальна заява-згода батьків чи одного з них на реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання дитини (у разі відсутності).
Звернувшись до Арцизького ЦНАПу та надавши усі необхідні документи, ви зможете швидко оформити прописку для себе або вашої дитини.
Реєстрація місця проживання проводиться одночасно зі зняттям з попередньої адреси реєстрації в день звернення.
Прийом здійснюється з понеділка по пʼятницю за адресою: м. Арциз, вул. Свободи, 95А.
Телефон для довідок: +38(04845) 3-11-75.