Куди звертатися мешканцям Арцизької громади для оформлення прописки
Якщо ви плануєте оформити прописку (реєстрація місця проживання), зверніться до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)
Реєстрація місця проживання здійснюється в день звернення особи з усіма необхідними документами
Щоб оформити реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, необхідно при собі мати такі документи:
-
Паспорт особи, яка звертається за послугою, а також паспорт власника житла.
-
Документ, що підтверджує право власності на житло (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право на спадщину тощо).
-
Військовий квиток, якщо особа, яка реєструється, є військовозобов’язаною.
-
Витяг з РТГ за попередньою адресою реєстрації.
-
Квитанція про сплату адміністративного збору .
Для реєстрації місця проживання (прописка) дитини необхідно:
-
Документи, що посвідчують особи обох батьків (паспорти, ID-картки або електронні документи в Дії).
-
Свідоцтво про народження дитини або ID-картки для дітей віком від 14 років.
-
Квитанція про сплату адміністративного збору або державного мита.
-
Згода іпотекотримача або довірчого власника, якщо житло перебуває в іпотеці або довірчій власності.
-
Нотаріальна заява-згода батьків чи одного з них на реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання дитини (у разі відсутності).
Звернувшись до Арцизького ЦНАПу та надавши усі необхідні документи, ви зможете швидко оформити прописку для себе або вашої дитини .
Реєстрація місця проживання проводиться одночасно зі зняттям з попередньої адреси реєстрації в день звернення.
Прийом здійснюється з понеділка по пʼятницю за адресою: м. Арциз, вул. Свободи, 95А .
Телефон для довідок: +38(04845) 3-11-75 .