Начальник відділу – Головний бухгалтер – Лабунець Лариса Яківна
Головний спеціаліст відділу - Бузіян Наталія Віталіївна
Головний спеціаліст відділу - Терещенко Наталія Володимирівна
Головний спеціаліст відділу - Мілєва Ауріка Іларіонівна

[email protected]
 

              

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ інформаційно-комунікаційних технологій та комп’ютерного забезпечення Арцизької міської ради

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. 1. Відділ інформаційно-комунікаційних технологій та комп’ютерного забезпечення Арцизької міської ради (далі-Відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Арцизької міської ради, який утворено задля здійснення виконавчих функцій і реалізації повноважень Арцизької міської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1.2.Відділ утворюється Арцизькою міською радою, підзвітний та підконтрольний Арцизькій міській раді та безпосередньо Арцизькому міському голові.

З питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади - також підзвітний відповідним органам виконавчої влади в межах встановлених чинним законодавством України.

1.3.Відділ у своїй діяльності керується Конституцією, Законами України, Постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням.

1.4. Положення про відділ інформаційно-комунікаційних технологій та комп’ютерного забезпечення Арцизької міської ради (далі – Положення) та зміни до нього, структура та штатна чисельність затверджуються рішенням Арцизької міської ради.

2.ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ.

Основними завданнями Відділу є:

2.1. організація запровадження сучасних інформаційних технологій в установленому порядку обміну інформацією між виконавчими органами Арцизької міської ради.

2.2. координація роботи виконавчих органів Арцизької міської ради щодо систематичного і оперативного оприлюднення інформації, що належить Арцизькій міській раді в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Арцизької міської ради та забезпечення функціонування системи постійного моніторингу громадсько-політичних настроїв населення та оцінки суспільно-політичної ситуації в регіоні.

2.3. організація забезпечення належної експлуатації, обслуговування та своєчасного ремонту комп’ютерної техніки та периферійних пристроїв, локальних мереж, їх модернізація.

2.4. погодження переміщення комп’ютерної техніки між робочими місцями працівників виконавчого комітету Арцизької міської ради та координує переміщення комп’ютерної техніки між робочими місцями працівників структурних підрозділів виконавчих органів Арцизької міської ради.

2.5. надання доступу до мережі Інтернет для Арцизької міської ради.

2.6. організація впровадження та супровід систем електронного документообігу Арцизької міської ради.

2.7. координацяя роботи із забезпечення технічного та інформаційного супроводу офіційного веб-сайту Арцизької міської ради,адміністрування та постійного оновлення інформації на веб-сайті Арцизької міської ради.

2.8. організація проведення заходів щодо технічного захисту комп’ютерних систем і мереж від витоків інформації і несанкціонованого доступу та захисту інформаційної мережі міської ради від комп’ютерних вірусів та своєчасного поновлення антивірусних баз,здійснення профілактичних заходів та поточного ремонту комп'ютерної техніки.

2.9. надання консультативної допомоги усім структурним підрозділам міської ради щодо використання в роботі комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

2.10. участь в діяльності інвентаризаційної комісії при проведенні інвентаризації комп’ютерної та периферійної техніки, програмного забезпечення.
2.11. моніторинг засобів масової інформації (ЗМІ) щодо публікацій про Арцизьку міську раду, аналіз та узагальнення інформації про ситуацію в інформаційному просторі, проводить вивчення громадської думки з метою вирішення комунікативних задач, виявлення критичної інформації про роботу Арцизької міської ради, забезпечення відповідного реагування на них, підготовка відповідей на запити ЗМІ, матеріалів, спрямованих на спростування публікацій, в яких висвітлено недостовірну інформацію.

2.12..підготовка інформаційних матеріалів,проектів текстів, статей для розміщення їх у національних, регіональних та місцевих друкованих ЗМІ, а також Інтернет-ресурсах та проектів доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівництва міської ради

2.13.забезпечення в межах компетенції, підготовку прес-релізів, буклетів, брошур, матеріалів для прес-конференцій, брифінгів, аудіовізуальних презентацій із використанням комп’ютерних технологій, періодичних видань щодо діяльності міської ради;

2.14 направлення в ЗМІ   копії офіційних документів, анонсування подій і заходів, програм і планів Арцизької міської ради за попереднім погодженням із керівництвом міської ради.

3. ПРАВА ВІДДІЛУ

Відділ має право:

3.1скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції ;

3.2. залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, громадських об’єднань(за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції ;

3.3. одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

3.4. брати участь у роботі пленарних засідань міської ради, засідань виконавчого комітету, засіданнях комісій та нарадах міської ради за напрямами діяльності;

3.5.проводитиінструктування, консультації, надаватиметодичнірекомендації з питань, що належать до компетенції Відділу працівникамміської ради;

3.6.на обробкуперсональнихданихвідповідно до чинного законодавства з питаньзахиступерсональнихданих для виконанняпокладенихобов’язків;

3.7.відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадськими об’єднаннями.

4. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ

4.1. Усіпрацівникивідділупризначаються на посади за результатами конкурсу і звільняються з посад розпорядженням міського голови або іншим способом відповідно до чинного законодавства України, володіють державною мовою та навичками роботи на комп’ютері.

4.2. Посадові обов’язки працівників Відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Відділу.

4.3. Начальник Відділу:

4.3.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.

4.3.2. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу.

4.3.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами міської ради.

4.3.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.3.5. Підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських рад з питань обміну досвідом.

4.3.6. Бере участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету, нарадах міського голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу.

4.3.7. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.

4.3.8. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.3.9. Виконує інші доручення керівництва виконавчого комітету міської ради, пов’язані з діяльністю Відділу

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ

5.1. Персональну відповідальність за роботу Відділу та належне здійснення покладених на нього завдань та функцій несе начальник Відділу.

5.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб Відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

5.3. Посадові особи Відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

5.4. Працівники Відділу можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.

6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Виконком міської ради створює умови для ефективної праці фахівців Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.

6.2. Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.