ПОЛОЖЕННЯ про складання акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи та особами, які потребують постійного догляду
ПОЛОЖЕННЯ
про складання акта встановлення факту здійснення догляду
за особами з інвалідністю І чи ІІ групи та особами, які потребують постійного догляду
1. Комісія по встановленню факту спільного проживання та здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи та особами, які потребують постійного догляду (далі – комісія), створена з метою встановлення факту здійснення догляду особами, які мають одного із своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю I чи II групи, або особами, які здійснюють постійний догляд за особами з інвалідністю I чи II групи, та особами, які здійснюють догляд за особами, які потребують постійного догляду, і супроводжують таких осіб для виїзду за межі України під час введення на території України надзвичайного або воєнного стану.
2. Комісія в своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, Указами Президента України і Постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Положення про комісію та її склад затверджується рішенням виконавчого комітету Арцизької міської ради.
4. Організація роботи комісії здійснюється відповідно до цього Положення.
5. Основними завданнями комісії є складання Акта здійснення догляду (додаток): - за особами з інвалідністю І чи ІІ групи із числа батьків чи батьків дружини (чоловіка); - за особами з інвалідністю І чи ІІ групи, які потребують постійного догляду; - за особами, які потребують постійного догляду членами сім’ї першого ступеня споріднення.
Підставою для складання Акта здійснення догляду є письмове звернення у довільній формі на ім’я міського голови до Арцизької міської ради від особи з інвалідністю I чи II групи або особи, яка здійснює догляд, з наданням наступних документів: для осіб, які мають одного із своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю I чи II групи :
- копія паспортів заявника та особи з інвалідністю I чи II групи;
- копія документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника;
- документи, що підтверджують родинний зв'язок;
- копія висновку медико-соціальної експертної комісії про інвалідність;
для осіб, які здійснюють догляд за особами з інвалідністю I чи II групи:
- копія паспортів заявника та особи з інвалідністю I чи II групи;
- копія документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника;
- копія висновку медико-соціальної експертної комісії про інвалідність;
для осіб які здійснюють догляд за особами, які потребують постійного догляду членами сім’ї першого ступеня споріднення :
- копія паспортів заявника та особи, яка потребує постійного догляду;
- копія документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника;
- документи, що підтверджують родинний зв'язок (перший ступінь споріднення);
- висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді.
У разі смерті усіх членів сім’ї першого ступеня споріднення або відсутності таких, догляд можуть здійснювати особи, які проживають або не проживають з особами, які потребують постійного догляду.
Факт відсутності членів сім’ї першого ступеня споріднення підтверджується актом опитування сусідів/свідків, який складається посадовою особою відділу соціального захисту населення Арцизької міської ради, свідоцтвами про смерть та іншими документами.
6. Акт здійснення догляду складається комісією не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після надходження заяви щодо встановлення факту здійснення догляду та надсилається заявнику або видається особисто за його бажанням.
7. Акт складається у 2 (двох) примірниках за формою, встановленою у додатку до цього положення, засвідчується підписами усіх членів комісії та скріплюється печаткою відділу соціального захисту населення Арцизької міської ради.
8. Складання Акта здійснюється комісією із залученням осіб, що потребують догляду, здійснюють догляд, а також не менше двох сусідів (свідків), що засвідчують факт здійснення догляду за особою з інвалідністю I чи II групи або особою, що потребує постійного догляду, факт встановлення здійснення догляду фіксується фото-та відео-або аудіозйомкою за згодою сторін під час складання Акта членами комісії.
9. Акт складається за місцем фактичного проживання особи з інвалідністю I чи II групи або особи, яка потребує постійного догляду. У випадку, якщо особа з інвалідністю I чи II групи, або особа, що потребує постійного догляду, є взятою на облік внутрішньо переміщеною особою – за місцем реєстрації фактичного місця проживання такої внутрішньо переміщеної особи. Якщо особи не надають згоду на фото-та відео-або аудіо-зйомку в акті робиться відповідний запис.
10. Відповідальність за достовірність даних, поданих заявником для складання Акта, несе заявник.
11. Акт реєструється в Журналі реєстрації актів.
12. Всі матеріали, що стали підґрунтям для складання та видачі Акта, долучаються до другого примірника Акта встановлення факту здійснення догляду, який зберігається у відділі соціального захисту населення Арцизької міської ради.
13. Підставами для відмови у складані та видачі Акта є:
1) подання неповного пакету документів;
2) зазначення в заяві та поданих документах недостовірних даних;
3) не підтвердження факту здійснення догляду.
Про відмову у видачі Акта заявник повідомляється за телефоном або електронним листом.